Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα-Κ.Δ.Β.Μ. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Ειδική Αγωγή)

Το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προσφέρει σε όλους τους ενδιαφερόμενους νέο ετήσιο προγράμματα εκπαίδευσης με τίτλο:

Ειδική Αγωγή ? Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και το σχεδιασμό παρεμβάσεων

Ετήσιο Εντατικό Πρόγραμμα: 60ECTS

Σκοπός προγράμματος:  η εξειδίκευση (χορήγηση και ερμηνεία) στα ψυχομετρικά εργαλεία-τεστ, που σχετίζονται με την μαθησιακή επάρκεια, η οποία αποτελεί προβλεπτικό παράγοντα για μελλοντική επιτυχία ή αποτυχία σε διάφορους τομείς της ανάπτυξης, την εκτίμηση του προφορικού λόγου, και την εκτίμηση της μαθηματικής επάρκειας, που είναι απολύτως απαραίτητα για την αξιολόγηση και διάγνωση-διαφοροδιάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών στο γενικό πλαίσιο των δυσκολιών μάθησης και την ανάδειξη του ιδιαίτερου μαθησιακού προφίλ απαραίτητου στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης. Επιπλέον, βασικός στόχος του προγράμματος είναι η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τον σχεδιασμό αποτελεσματικών προγραμμάτων παρέμβασης με βάση τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα (research-based) για παιδιά με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες μάθησης, με την αξιοποίηση και των δεδομένων που προκύπτουν από τη χορήγηση των ψυχομετρικών αυτών εργαλείων. 

Διδακτική Ενότητα 1.     Γενικά θέματα που αφορούν μαθητές με αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες             

                                                ? Μαθησιακές Δυσκολίες

                                                ?  Ήπια Νοητική Ανεπάρκεια

                                                ? Παιδιά εθνικών, γλωσσικών μειονοτήτων με ανεπάρκειες

                                                ? Διαχείριση της διαφοράς (αναπηρίας) στη γενική εκπαίδευση

                                                ? Θέματα αξιολόγησης, διάγνωσης, διαφορικής διάγνωσης

                                                ? Ελλειμματική προσοχή ? υπερκινητικότητα

                                                ? Πρώιμη Παρέμβαση

Διδακτική Ενότητα 2.     Εξειδικευμένα θέματα ψυχομετρικής αξιολόγησης

                                                ? Ο ρόλος των τεστ στην αξιολόγηση και διάγνωση ΕΕΑ

                                                ? Τεστ νοημοσύνης ? τεστ σχολικής επίδοσης

                                                ? Ανιχνευτικά κριτήρια (LDDI και MWM)

                                                ? Κριτήρια επάρκειας (DTLA, Λ-α-Τ-ώ, μαθηματικής επάρκειας)

                                                ? Ο ρόλος της ερμηνείας των κριτηρίων στη διαμόρφωση  εκπαιδευτικών παρεμβάσεων  για διάφορους τύπους δυσκολιών των παιδιών

Πρακτική άσκηση και εξειδίκευση στα τεστ της 2ης ενότητας

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε είτε την ιστοσελίδα μας ή να μας ακολουθείτε μέσω social media

www.kdvm.uth.gr    

Επισυναπτόμενα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ENHMERWT_ODHGOS.pdf)ENHMERWT_ODHGOS.pdf[ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ]347 kB15-09-2016 11:41
Share

Ημερολόγιο άρθρων

Oct 2016
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6